میگم بچه های شماهم میان چند تا لگد میزنن باز میرن ۱ساعت دیگه میان؟

۸ پاسخ

دور روز انقدر میکوبیدبه واژن گفتم الانه که سرکلاژ باز کنه بیاد بیرون😂هی میگفتم مامان لااقل اونوری لگد بزن زوده الان
از دیروز خیلی ریلکس و ملایم تکون میخوره.اونم از بعدازظهر شروع میکنه.به التماس میندازتم😂

مال من آروم بود
ممکن بود تو روز کلا دوبار تکون بخوره.

ها دیگه ضد کارن مثل باباهاشون😅😂

خب کوچولو ان 🥺 ی بند انگشت اندازه کف پاهاشونه 😍 خسته میشن

من از دیشب آروم بود هیچی حس نکرده بودم ول هم نمی‌خورد امروز نور گوشی انداختم رو شکمم ول خورد خیالم راحت شد

آره بر من از 3 صبح شروع کرده تا 9 صبح میزد بیدار بود الانم بیدار شده دویاره

عارع همینطور یه اونام ادمنا خسته میشن
گاهی یه گوشه می‌شین گوش میدن میخوابن لگد میندازن بازی میکن عشق میکنم اون ت

چه شیرین🤣 آره همیشه که نمیزنن بیچاره ها استراحت هم باید داشته باشن

سوال های مرتبط

مامان ماهور و رایان مامان ماهور و رایان ۴ ماهگی