۵ پاسخ

من ۳۶هفته دردم گرف

هروقت دردت بگیره

نه بابا هر وقت دردت گرفت

اره اگه دردت بگیره زودتر یا کیسه آب پاره بشه زایمان میکنی
ولی اکه دردی نداشته باشی تا ۴۱ هفته هم نگه میدارن
من دخترمو ۴۰ هفته و ۳ روز زایمان کردم اونم بادرد و کیسه آب پاره شده بستری کردن وگرنه نمیکردن
بخوای بدون درد هم بستری بشی رایمان سخت میشه

ندیکه هروقت دردت‌بگیره

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی