۱۱ پاسخ

کارتیه
سنگینن اینا‌ معمولا

کارتیه

من دارم کارتیه ۱۲ گرمه

النگو‌کارتیه وزنش۱۰گرم ب بالاس...

برا من پهنه دوبرابر تقریبا حدودا ۴۰ گرمه اینم میشه ۱۵ گرمی

من ازاین مدل النگوها داشتم بااینکه خوشگله ولی خیلی بدردنخوره چون انگارجنسش خیلی خشکه تندتندمیشکست منم چن بارجوش زدم آخرسر دیدم فایدع نداره فروختم

کارتیر النگویی

کارتیر النگوییه من قیمت گرفتم خیلی سنگینه وزنشون
تو ترب عکسشو بزن قیمتو میاره برات

۱۳/۱۴گرمه دونه ای

فک کنم النگو کارتیر .

کارتیر‌النگویی
وزن و اینا بستگی به خودت داره ولی بعضی هستن توخالی هستن ولی نما دارن

سوال های مرتبط