۱۷ پاسخ

این کجا و اون کجا
خداروشکر برق رو نزد😂😂😂❤️❤️

عکسو نشون دادم ب تیام میگم اینجا خونه کیه میگه شبییییی😆🐣بیا بریم شبی🥹

چه خونه زیبایی

شیک و مرتب، الهی که همیشه توش شاد باشین

چقد خونت قشنگه خصوصا مبلات

خیلی شیکه و چیدمان خونت هم اصولی هست 😍😍😍😍

خیلی خیلی تمیزه
ولی از سرامایک ها من اینجا یخ زدم😂😂😂😂
البته اگر از این لوله های آب گرم شوفاژ زیرش باشه که خیلی خوبه

عالیه،مبارکت

رو سرامیک پاتون یخ نمیکنه من چند روزه موکت ها رو جمع کردم اصلا عادت ندارم به سرامیک

چه خونه ی خوشگل و تمیز و مرتبی😍

عالیه همه چیز ، انشالله لحظاتتون به خوشی بگذره

خیلی قشنگه عزیزم
به دل خوش زندگی کنین

مبلمانتوچقدهزیته کردی گلم

خیلی قشنگه .. صدای خنده هاتون توش شنیده بشه همیشه🤗

خیلی قشنگ و اصولی چیدی😘

شیک و زیبا 👌🏻

خیلی قشنگه❤️
تابلوت مثه تابلو منه😁

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
بچه ها با امشب ۳شبع ک خونمون تو تاریکی هس
بالای ساعت مهتابی داشتیم سوخته خونه تو تاریکی ه با لامپ آشپزخونه یکم روشن میشه میگم حداقل بیار این وسط لامپ بزن تا مهتابی رو درست کنی میگ کارش زیاده فردا پس فردا میارم. چرا حرصم میده شوهرای شما هم اینجورین شاید یکی شب اومد برا نشستن اینم ۱۱ شب میاد نیس الله اکبراااااااا
فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند فرزند کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال اسهال مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر