۷ پاسخ

من اگه قرص نخورم 50،45،40روزه هم میشه

منم ۳۱بضی وقتا تا چهل روز میرم

۲۸ تا ۳۰ روز ...
۶تا ۷پریودم

ی ماه ۲۵ .ی ماه ۲۶ . ی ماه ۲۷ . فرق میکنه ...با ازاد سازیم باردار نمیشم .معلوم نیس کی تخمک ازاد میشه ازمن

و منی که هر سال شاید۶ یا ۵ بار پریود میشم🥲

۳۰روزه

۲۵تا ۳۰

سوال های مرتبط