من اگه قرص نخورم 50،45،40روزه هم میشه
منم ۳۱بضی وقتا تا چهل روز میرم
۲۸ تا ۳۰ روز ...
۶تا ۷پریودم
ی ماه ۲۵ .ی ماه ۲۶ . ی ماه ۲۷ . فرق میکنه ...با ازاد سازیم باردار نمیشم .معلوم نیس کی تخمک ازاد میشه ازمن
و منی که هر سال شاید۶ یا ۵ بار پریود میشم🥲
۳۰روزه
۲۵تا ۳۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.