۷ پاسخ

منم یهو از 36 قطع کردم و دیگه نراشتم

من یهویی از ۳۰هفتگی قطع کرد دکترم

مگه همه باید استفاده کنن؟ من فقط ۳ ماه اول استفاده کردم بعد دکترم قطع کرد برام

از ۳۵ هفته و ۷ روز دیگ نزاشتم

من سرکلاژی دکترم تا زمانی که میای سرکلاژ باز کنی باید استفاده کنی ولی فکنم دیگه بعدش لازم نیست استفاده بشه چون بچه باید دنیا بیاد

اگه میخوای طبیعی بیاری دیگه قط کن

من ک این هفته دیگ نزاشتم
ی بار شب در میان
بعد دوشب
بعد سه شب در میان کلا این سه تا آخر و اینجوری گذاشتم

سوال های مرتبط