عزیزم پسر منم همین شرایطو داشت بردمش دکتر گفت رفلاکس پنهان داره
بهش دارو داد
گفت تو زاویه ۳۰ درجه بهش شیر بده و زیر سرش بالش بذار سرش بیاد بالا
حتما آروشا بگیر و تا ۲۰ دقیقه بعد شیر خوردن دراز نکن و صاف سر شونت نگهش دار
وقتی میذاریش زمین چون رفلاکس داره شیر برمیگرده و اذیت میشه و بیدار میشه
معمولا بچه های اینجوری هم از ۴ ماهگی دکتر دستو غذای کمکی رو میده و اصلا با حریره بادوم و فرنی شروع نکن غذاشو
اگه شیر خودتم میدی خیلی حواست به رژیم غذاییت باشه که غذاهای ادویه دار و مواد نگهدارنده و فست فود نخوری
عزبزم😢
درخواست بده ماله من پره
منم همینجور😭
ببین عزیزم منم اینجوری بود یه راهکار داره تا عادت کنه کم کم من اینجوری کردم .... باید اونو دراز کنی جوری باشه که خودتم دراز بکشی باهاش بعد بهش شیر بده اینجوری خوابش که گرفت دیگه چون تکون نمیخوره همینجوری میخوابه
نگران نباش عزیزم دختر منم همینطوره به دوماه که رسید یکمی بهترشد اگه گهواره داره بزارش تو گهواره لالایی یا صدای سفید بزار براش و اروم تکونش بده،انشالله که هرچه زودتر خوابش بهتر میشه.خسته نباشی مامان قوی❤️
اخ منم همینم
منم همین شرایطو دارم 🥲
بغلیش کردی عزیزم ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.