۵ پاسخ

سلام دوستان کارم آتلیه کردن عکس خونگی به آتلیه ای هست کسی سفارشی داشت تو روبیکا درخدمتم
@Atoleeya_baran

وااااای نگو
امروز دختر من اینجوری بود . نیم ساعت میخوابید ، دو ساعت باید توی بغل میگردوندم . دو بار گریه کردم ، دست و کمر برام نموند
کولیک نیست ، خوابش نمیاد ، بازی میخواد

بچه منم اینجور بود از دیروز موقع خواب میزارم تو کریر دیگه راحت میخوابه

صبور باش عزیزم.دختر منم تا ۱۵روز پیش تو بغلم میخوابید فقط.وقتی میزاریش زمین دستتو بزار رو سینش.یه دست دیگت رو سرش.اروم میشه میخوابه

صبر و قطره کولیک
قنداقش کن حتما
ننو هم بخر خیلی خوبه

سوال های مرتبط