سلام فدات بچه ها هرچی بزرگتر بشن کمتر میخابن...اگه بیداره بی قراری نمیکنه ارومه چکارش داری بذار بیدار باشه همون ده دقه ده دقه ک میخابن خوبه..ولی اینکه میگی پنیری بالا میاره همیشه بالا میاره یعنی هربار شیر میخوره بالا میاره؟اگه اره ک رفلاکس داره باید دارو بخوره
دستاشو باشال ببند من دخترمو اینطور میکنم موقعه بستن یکم گریه میکنه بعدش اروم میشه صدا سشوارم بزار حتما میخوبه
عزیزم احتمالن رفلاکس داره منم دخترم همیجوری بود بردمش دکتر الان خوب میخوابه خوابشم سنگینتر شده
طبیعیه
عادتاشون ثابت نمیمونه دختر منم یه هفته اونجوری بود الان برعکس شده روزا میخابه شبا تا ۴صب بیداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.