قشنگ شدن؟؟؟
#فرزندپروری#شیرخشک
#کودک
بچه
#شیر

تصویر
۱۰ پاسخ

این گیفت عروسی بود

تصویر

وااای چه نازن

نانازه

خوشگله،یادش بخیر یه زمانی هنرمندبودم حنابندون دوستم درست کردم بودم البته پولی کارنمیکردم،الان تنبلیم میاد یه لقمه غذابپزم دیگه چه به این کارها

خیلی زیباس.
آفرین به سلیقت

گلم دونه چند درمیان؟

عه یادش بخیر یه زمانی درست میکردم

اخیی اره خیلی🥰🥰🥰

قشنگع گیفت چی هست

قشنگه داخلش حنا هست؟

سوال های مرتبط