این گیفت عروسی بود
وااای چه نازن
نانازه
خوشگله،یادش بخیر یه زمانی هنرمندبودم حنابندون دوستم درست کردم بودم البته پولی کارنمیکردم،الان تنبلیم میاد یه لقمه غذابپزم دیگه چه به این کارها
خیلی زیباس.
آفرین به سلیقت
گلم دونه چند درمیان؟
عه یادش بخیر یه زمانی درست میکردم
اخیی اره خیلی🥰🥰🥰
قشنگع گیفت چی هست
قشنگه داخلش حنا هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.