غذای پسر خونه
گردو پلو
اسمشو خودم گذاشتم

تصویر
۱۰ پاسخ

نوش جونش،چجوری درست کردی؟

خودمونو جر دادیم طرز تهیشو بگوووو

دستور رو بگو لطفا نوش جان

طرز تهیشو بذار

گردو پلو چجوری درست میشه؟نشنیده بودم تابحال

حالا یه سری میان میگن همه‌شو میخوره ؟! چجوری میخوره ؟! بچه‌ی ما که نمیخوره 😁

منم پسته پلو براش میپزم بعضی وقتا

چجوری درست کردی

گردوپلو چجوری درست میشه؟؟

ما تو استانمون گردو پلو یه غذای قدیمی 😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان اشکان مامان مامان اشکان ۳ سالگی
مامان مامان مهربون مامان مامان مهربون ۳ سالگی
مامان هامین و دخترکم مامان هامین و دخترکم ۲ سالگی