۴ پاسخ

طبیعی عزیزم نگران نباش واسه بعضی از خانما پیش میاد من خودم سر بارداری اولم از ۳ ماهگی شروع شد اونجوری اومد تا زایمان ماه آخر بیشتر میومد

آغوز هست شیر بعد از به دنیا اومدن بچه میاد

اخه مثل اب سفید نیس که

شیر هست منم بودم

سوال های مرتبط