۹ پاسخ

گهواره ننو رو نگیر بنظرم وقتی تخت کنار مادر میگیری‌

من تختم کوچیکه گفتم پیش خودم نزارم خدایی نکرده اتفاقی بی افته،دیگه اون گهواره رو سفارش دادم بهش میگن تخت کنار مادر ،ننو ب کار نمیاد زیاد چون بچه شروع به غلط زدن بزنه دیگه توش نمیمونه

اره دیگه عزیزم چیز اضافه نخر من نی نی لای لای هم واسه پسرم نگرفتم الانم کاسه دخترم نمیگیرم اگه بچه عادت کرد تو اون بخوابه پوستت کندس هر جا بری باید ببریش

کمد با تخته چند میشه قیمتش

ننو به لعنته خدا نمی ارزه که هیچ یه ذره بچه به چرخیدن بیوفته خطره چپه شدن داره تخت بخر

منم جدا جدا خریدم دقیقا هینجوری

اتفاقا من گهواره سمت راست رو گرفتم با کمد

اره منم اینجوری گرفتم
ولی تخت دختر من یخورده فرق میکنه

من همین طوری میخام برم بدون نی نی لای لای

سوال های مرتبط