تو اتاق ریکاوری بعد از سزارین چیکارمون میکنن؟!😁😂

۷ پاسخ

میمونی تا بتونی پاتو تکون بدی اگر بی حسی نخاعی باشی

چند بار ماساژ رحمی میدن

برامن که خالی بود ساعت ۳ونیم شب بود دکتر بیهوشی باهام حرف می‌زد

شكممو ماساژ ميدن كه خونريزيت شروع بشه

ماساژ رحمی میدن بعد چون لرز داری یه لوله ای هست باد گرمه اسمش نمیدونم چیه میزارن تو تختت گرم میشی بعد ک حالت جا اومد میبرن تو بخش

بوست میکنن تا خوب شی

هیچ کاری نمیکنن اتاق ریکاوری برای اینه که به هوش بیای ببرنت بخش😂

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری