۱۰ پاسخ

من فقط ژلوفن آرومم میکنه

ژلوفن بخور

همیشه قبل ازشروع درد قهوه ی تلخ بخور آب روی اتیشه

یه شیاف بزار خوب میشی
خوب نشدی سریع برو سرم مسکن بزن
خیلی بدهههههه میگرن

نوافن بخور اون قویتره زود اثر میکنه

هی خواهر من گاهی هیچی جواب نمیده شیاف دیکلوفناک جوابه اروووم میگیرما

این قرصا خوبن؟؟

نوافن نداری ؟!

برو دکتر قرص میگرن میده تا درد میگیره سریع بخور
من با استامینوفن اصلا خوب نمیشم

قبل اینک شروع بشه میگراکیم بخور یا شیاف بزن اگ دردت شدید

سوال های مرتبط