خانما شما سیسمونی از کجا میخرین تو شیراز؟

۱۲ پاسخ

مام باب
بیبی شاپ
سیسمونی روز پشت پارکینگ طالقانی

من یه جا خریدم اسمش من و مامان یه همچین چیزی بود تازه زدن ولی همه چیز داره و قیمتاش هم خیلی خوبه نسبت به جاهای دیگه

مام باب شعبه بولوار رازی گرفتم

خانوما آدرس مام باب کجاست؟

من اکثر چیزامو بازار شاهچراغ خریدم قیمتش مناسب تره
همونم باز مغازه تا مغازه فرق داره باید بگردی

گرند بیبی بلوار فضیلت

مام باب عزیزم

من بازار شاهچراغ رفتم واقعا هم راضی هستم چون همون چیزای گرند بیبی با قیمت مناسب گرفتم اکثرا... بستگی به خودتون داره که بخوای چقدر هزینه کنی

مام باب مگه 2 سال به بالا نیس؟
خاکشناسی و طالقانی من خرید کردم دیگه جایی سراغ نداشتم که خوب قشنگ باشه

مام باب گرون هست.بستگی به خودت داره وچقدربخوای هزینه کنی.من شاهچراغ وسرااحمدی سیسمونی خریدم.قیمت ها نسبت به جاهای دیگه ارزون ترهست

من انلاین خرید کردم
ولی میگن مام باب خوبه

مام باب و گرند بیبی

سوال های مرتبط

مامان البالو مامان البالو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Aren مامان Aren هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان مامان اورهان ۹ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد