۹ پاسخ

نه من که یادم نمیاد معاینه کرده باشن

ارع تا مرخص بشی معاینه میکنن خیلی بدهههههع😑😑😑😑😑😖😖😖

نه معاینه نکردن فقط یه بار دیگه وقتی رفتم بخش آروم شکمم و فشار داد حجم خون ریزی و نگاه کرد

نه معاینه نمیکنن

میگن بخیه هارو نگا میکنن

چرا باید معاینه کنن؟؟؟

نه دیگه اگه بخیه داشته باشی شاید بیان نگاه کنن ولی معاینه نمیکنن

آره یبار معاینه ولی یواش
نه مثله معاینه قبل از زایمان

اره تا مرخص بشی معاینت میکنن

سوال های مرتبط