اینجای که علامت زدم خیلی درد میکنه استخونام کسی میدونه چرا


پوشک
سیسمونی

تصویر
۷ پاسخ

عجب هیکلی داره

بچه میاد بالا به دنده ها و کمر فشار میاد
تو حالت خوابیده بیشتر

برا من همینجا سمت چپ. جرئت نمیکنم دراز بکشم از درد اشکم در میاد

چون حامله ای عزیزم بدنت داره جا باز میکنه

وای منم. 😒😩

بخاطر پهلو ب پهلو خوابیدنه

من وقتی چند دقیقه دراز میکشم اینجام درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری