۱ پاسخ

طبق تجربه بهت ميگم فقط تا ٣ ماهگى لباس بگير براى هرماه هم ٣ دست كافيه چون وقتى به دنيا بياد بازم ميرى ميخرى من كلى از لباساى دخترم سالم موندن و نشد تنش كنم

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وپنجم بارداری