چرا پسر من سینه خیز عقبکی میره جلو نمیره😂😂😂

۱۴ پاسخ

همه بچها اول عقبکی میرن

اول عقب میرن بعد جلو

اول دنده عقب کار میکنه

اوایل همینجوریه

پسر منم 😂 😂

پسر منم ی تقریبا ۲ماهی عقب میرفت یهو زد دنده جلو😂

دختر منم عقبی میره خیلی زور میزنه جلو بره هنوز انگار قدرتشو پیدا نکرده

عکس پسرمن،پسرم عقب نرف

پسرم منم دنده عقب میرفت حالا سینه خیز، چهار دست و پا، همه جوره راه افتاده نگران نباش عزیزم

دختر منم عقبی میره🤣

دختر من اصلا نه سینه خیز رفت نه عقب همین که چهاردست و پاشد جلو رفت

دندش عقبه😁

😁😁😁بعضی بچه ها ابنجورین

دقیقا پسر منم همینطوره 😄😄😄

سوال های مرتبط

مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی