مامانا خوردن دوغ تو شیردهی مضر؟

۶ پاسخ

من که میخورم

گاز دار نباشه خوبه

اوایل بخاطر نفخ میگن نخورید اگه نه ذاتا مشکلی نداره

ن مضر نیس چون سردی هس باعث نفخ میشه برا بچه

اگ کولیک و رفلاکس داره نخور دکتر ب من گفت لبنیات نخور تشدید میشه

من خوردم که

سوال های مرتبط

مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۴ ماهگی
مامان محمد برهان مامان محمد برهان ۹ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۴ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی