حس میکنم برسم ۳۰ هفته دیگ زود میگذره برام
سی هفته ای ها در چه حالین؟😌🤌

۲۶ پاسخ

نمیگذره🙃

اصلااااااا نمیگذرههههههه
خسته شدم سنگین شدم

نه بابا نمی‌گذره مث فروردین میمونه هی کش میاد من ک دیگ خسته شدم

دو هفته مونده تا ماه هشت ولی نمیگذرههه

فععععک نکنم😂 البته این فروردین تموم شه میفهمیم😂🤦🏻‍♀️

۳۰ هنوز شروع بارداریه

من درگیر سیسمونی اتاق نینی و...هستم زود میگذره

نه متاسفانه انتظار کشیدن بیشتر میشه

هرچی به اخر نزدیک میشی دیر تر میگذره

اره خداروشکر عالیه ♥️
چون همش حس میکنم دلم تنگ میشه برای وقتی توی شکمم هست این دوماه اخر

برعکس میگن اخر دیرتر میگذره🥲

بشدت دیر میگذره

میگذره ولی حس میکنم ماه اخر میخاد دهنمو صاف کنه

نمیگذره چون ادم سنگین میشه و روزا برات سختتره میگذره

مامان جون ی گروه زدیم تو بله بیا کنار هم باشیم و خوش بگذرونیم❤️🍬

@mamane_kocholo

نه بابا نمی‌گذره

ن بابا دیر تر میگذره من این ۳۰ هفته رو اصلا نفهمیدم چطور گذشت

اشتباه حس کردی

سی هفته به بعد که اصلا نمی‌گذره چون فشار زیاده

نمیگذره ک

ن بابا نمیگذره درحال ترکیدنم🫨

من فکر میکردم برسم ب ۳۰ هفته دیگه آخراشه ولی الان ک رسیدم میگم هنوز خیلی مونده تا تهش 🫠🫠

من فقط منتظر ۳۷ هفته م 🥲

وقتی دو رقمی میشی سریع میگذره

برعکس هرچی نزدیک تر میشی دیرتر میگذره

داره خوب میگذره 😂😂😂😂
فقط ترکای شکمم مزاحمت ایجاد کردن

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان 💙Ho§ein🧸 مامان 💙Ho§ein🧸 ۲ ماهگی