۷ پاسخ

چرا سینه نگیرع؟چجوریه ینی؟

من

هم شیر خودت بهش بده هم شیر خشک بده بهش عزیزم

تلاش کن حوصله کن مادر

ازمنم نمیگرفت یه روز گرسنه شد شیر خشک ندادم یکم اینور اونور کرد بازی کرد اخرش گرفت الن هم شیرمو میخوره هم شیرخشک

منم دخترم نخورد اوایل میدوشیدم ولی دیدم نمیشه شیرمم کم شد آخرش مجبور شدم شیرخشک بدم

اخ منم همین مشکل دارم همش ارزوی مرگ دارم بچت کوچیکتره تلاش کن سینه بگیره مال من که خیلی تلاش میکنم بی فایده هست

سوال های مرتبط

مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۱ ماهگی