۵ پاسخ

واسه منم از لبه واژن شروع شد خیلی بد بود موقع شستن اشکم درمیومد

احتمالا تبخال تناسلیه واسه منم شبیه آفت بود

مطمئنی آفته شاید جوشه برا منم گاهی درمیاد. دکتر آنلاین هم نمیتونی بگیری خیالت راحت میشه اینطوری

دقیقا برای منم شده اما انگاری جوش یه هفته بیشتره خوب نمیشه

احتمال زیاد تبخال عزیزم

سوال های مرتبط