واسه منم از لبه واژن شروع شد خیلی بد بود موقع شستن اشکم درمیومد
احتمالا تبخال تناسلیه واسه منم شبیه آفت بود
مطمئنی آفته شاید جوشه برا منم گاهی درمیاد. دکتر آنلاین هم نمیتونی بگیری خیالت راحت میشه اینطوری
دقیقا برای منم شده اما انگاری جوش یه هفته بیشتره خوب نمیشه
احتمال زیاد تبخال عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.