خیلی زوده 🫠
دختر منم یاد گرفته میگه جیش گاها که پاهاش میسوزه پوشک نمیکنم هر نیم ساعت یبار میبرم دسشویی جیش میکنه
حتی دختر من وقتی داخل پوشک پیپی میکنه میاد بهم میگه😅
من پسر عادت دادم ب جیش هر بیست دقیقه میبرم وقتی جیش میکنه خودش دست میزنه میخنده منم دست میزنم میخنده .وقتی پوشکش کثیف میکنه میگم بدو حولتو بردار بریم بشورمت حلو من حلوله رو برمیداره راه میوفته طرف سرویس .فعلا برا پوشک زود چون سخته خودشونو کنترل کنن
مای بی بیش نکن توخونه هرنیم ساعت یبارببرش جیش کنه خودش یادمیگیره
خیلی خیلی زوده اصلا بهش فکرم نکن شب ادراری میگیره مخصوصا ک پسره
من بالای دوسال میگیرم
مرحلهی اول اینه محیط دستشویی روبهش یاد بدی باید بدونه اونجا باید جیش وپی پی بکنه ..بعد باید یاد بگیره وقتی جیش وپی پی داره صدات بزنه .....سوماینه باید ترسش بریزه از پی پی کردنش ...
منم فعلا تو همین مرحله ام
معنی جیش رو میدونه یکی بار بردمش جیش کرد
ولی واسه پوشک گرفتن فعلا خیلی زوده بعد دوسال میگیرمش
چطور جیش گفتن یاد دادی
فعلا تااین حد کافیه خیلی اصرار نکن ببین اگ امادگی داره این کارو بکن من دخترمو یک سال و نیم بود شروع کردم امادگی نداشت خیییلی اذیت شد هممن همخودش الان پسرمو دیرتر یاد میدم
هنوز خیلی زوده
تو کارت راحتتره من هرچقد میگم جیش کن نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.