۷ پاسخ

دخترمن نمیخوره

من میدم بدون گرم کردن منتها میذارم تو دمای محیط که به دمای محیط برسه

گرم نمیکنم همونجوری با نی میخوره. اگه مونده باشه میزارم یخچال هروقت خواست بخوره میدم

منم میدم بچم
همون‌جوری میدم
دیگ گرم نمیکنم

من میدم پاستوریزه هم میدم فقط یه کوچولو ولرم میکنم همین با نبات بهش میدم

والا من ماجان خریدم همون لحظه با نی خورد

من شیر پاستوریزه میدم

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام ۱ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی