۲ پاسخ

الان جاهای دیدنی بازه؟ فکر کنم بسته باشه قبلش بپرس حتما
جاهای دیدنی : باغ فین قمصر نیاسر خانه های تاریخی بازار شهر زیرزمینی کویر مرنجاب
رستوران: سندباد ما رفتیم خیلی خوب بود مخصوصا کبابش یه جا هم پیتزا خوردیم خیلی خوب بود اسمشو یادم نیست کلا غذاهاشون خوشمزه است
گلابگیری هم رفتیم
دو سه روز کافیه براش

سلام. همین الان خوبه فصل‌گلاب گیری شروع شده، یا نهایتا ی هفته دیگه.
ما رستوران مظفری رفتیم کنار همون خونه های تاریخی بود، خیلی راضی بودیم‌.
باغ فین. شیرینی فروشی یاس هم ک محشر بود کیک تولد گرفتیم ازشون😍

سوال های مرتبط

مامان عاشق🫀برکه👶 مامان عاشق🫀برکه👶 ۱ سالگی