۱۳ پاسخ

به نظرم دمده شده اینا

اینا خیلی قدیمی شده

من دوسش دارم ولی میترسم خجالت بکشم بپوشمش

انگار با چسب بستی

منم دارم خیلی راحته و شیکه تو‌پا

بنظرم شیکه

من سه سال پیش خریدم، دوسش دارم هنوزم گاهی میپوشم واسه مهمونی

من دوس ندارم انگار رو پا چسب نواری زدی

من دارم خیلی راحته

من دوسال پیش خریدم
خوشم میاد

شیکه

قشنگه

یه جوریهههه ببخشیدا سلیقه من نیست انگار ک.ا.ن.دوم تو پایه

سوال های مرتبط

مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری