تولد عشق من با چهار روز زودتر

تصویر
۱۱ پاسخ

چقد زیبایدد تولدش مبارک❤️😘😍

چه عکس قشنگی شد با اون فضای زیبا 😍🦋❤️

چ نازی ونچرال

مبارک باشه من که برای بچه دربه درم فکرتولددوسالگی نکردم

بسیاررررر ساده و شیک.
به دور از تجملات اضافه و نمایشی.
به تولدی که آدم دلش میخاد از همینجا شرکت کنه و توش خوده خودش باشه.
بی هوا بزنه،برقصه،بزنه زیر آواز...
تو دل طبیعت...
حیییف در حد یه تبریک میتونم شرکت کنم.
👈با صدای بلند خوانده شود👈تولدش مباااااااااااااااااارک😍

چه عکس قشنگی

مبارکه پسرت کپیه خودته😍

مبارکی بیت انشالله عمرکی پر له خوشی هبیت

ممنونم 😍

مبارک🎂
قاب قشنگ زندگی❤️❤️❤️

تولدش پرتکرار عزیزم

سوال های مرتبط