کی باید برم بستری برا زایمان طبیعی?

۵ پاسخ

منم هنوز زایمان نکردم دردای کاذب چند هفته اس دارم

داخل سنو تاریخ زایمانت چندمه زده

تاریخ سونوت اگه ردشه بستری میکنن ۴۰ هفته تمام بدون دردم بستری میکنن بچه پی پی نکنه

نه دردت که گرفت برو همراه بامدارکت

وقتی ۴۰کامل. شود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی