بادی، مانتویی، شلوار
من زیر دکمه رکابی گرفتم با مانتویی و شلوار چون تابستون معمولا کولر روشنه
زیر دکمه استین کوتاهم گرفتم برا مواقعی که گرمه
بلوز آستین دار شلوار رکابی
یا بادی دکمه دار
اره منم یک میگیرم بچه سریع هم ماشاالله بزرگ میشن
سایز یک تابستونی بخر
ولی سایز ۲ به بعد پاییزیو و زمستونی بخر
سایز صفر برا بچه های وزن پایینه اونم یه هفته بیشتر نمیره تنش
منم مردادم ی دست سایز صفر گرفتم س دست سایز یک
میگن تا بند ناف نیفتاده نباید سرهمی پوشوند،بلوز شلوار باید بپوشه و بند نافش بیفته بالای شلوارش
سایز صفر اصلا برای بچه های زیر ۳کیلوئه
سایز ۰ میشه ۰ تا ۳ ماه، سایز ۱ بگیری بچه توش گم میشه، میخواین چی تنش کنی اون ۳ ماه؟
کلاهم میخرین؟
بچه اولم اصلا سایز صفر اندازش نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.