۷ پاسخ

من 650 ویزیت دادم هفدهم همین ماه پیش فلوشیپ
سونو ک چند روز پیش رفتم برای بقایا 890 بود🫤 سونو خیلی هزینش زیادشذه

فلوشیپ فوق تخصص
با متخصص فرق داره دیگ

منم میرم ۱۲۰۰ سونو
۶۰۰ ویزیت

فک کردم برا این دکتر گرونه ولی زنگ زدم سونو های عادیم گفتن سونو واژینال ۱۲۰۰ ..۱۳۰۰ هست

دکتر منم شده ۶۰۰
ولی دکتر الرژیم قبل عید ۷۰۰ میگرفت احتمالا الان کرده ۱ تومن

منم دکترم امسال ۷۵۰ ویزیت میگیره

چقد زیاد من متخصص زنگ زدم ویزیت ۵۰۰ و سنو ۳۰۰

کدوم دکتر عزیزم؟

سوال های مرتبط