برامن سردخترم 3 یا4سانت بودم اصلاپاره نشد دکترم اومد سوراخ کرد تاپاره شد 8سانت هم زایمان کردم... تازایمان کردم جون به لب شدم خیلی سخت بازمیشدرحم
درد شدید از ۴سانت به بعد شروع میشه
قبلش ممکن درد کمباشه یا نباشه اصلا
کیسه اب هم برای همه پاره نمیشه اصلا ربطی نداره
واسه من خود دکتر پاره کرد موقع زایمان
منم ۱ سانت بودمپاره شد
اصلا ربطی به هم ندارن خیلی وقتا کیسه آب پاره میشه دهانه رحم یک سانته برا خودم اینجوری میشه بعضی وقتا هم ۷ سانت میشی کیسه آب نمیترکه ماما خودش میترکونه نگران نباش در هر دو حالت تو متوجه میشی می خوای زایمان کنی
ربطی نداره به هم دیگه
من ۵ سانت باز شد ولی کیسه نترکید دکتر ترکوند
ماله منم بسته اس
بستگی داره گاهی کیسه اب پاره بشه اصن شاید باز نشه ، گاهی ۱ سانت گاهی ۳ سانت گاهیم اصن ربطی نداره ، کیسه اب رو خودشون پاره میکنن
4 سانت
سر امیرحسین 4 سانت باز شدم کیسه پاره شد
موقع زایمان با اومدن بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.