۲ پاسخ

نه از من ۲۰ سیکل بود...بهتره کیت تخمک گذاری استفاده کنی

نه، بستگی به طول سیکلت داره، واسه من تخمک‌گذاریم روز ۱۰ سیکله.
ترشحاتتو دنبال کن، هر روزی بیشترینمیزان ترشح رو داری همون روز تخمک گذاریته

سوال های مرتبط