بنظرتون سوتین شیردهی واجبه؟؟

۷ پاسخ

به نظر من خیلی خوب بود سر زایمان اولم خیلی کاربردی بود مخصوصا جلو یکی بخوای شیر بدی خیلی راحتی مرتب و تمیز فقط دکمه روی سر سینه رو باز میکنی لازم نیست کل سوتین رو بدی بالا

خوبه ولی واجب نیست

بنظرم حداقل برای وقتایی ک بیرون از خونه میخوایم ب بچه شیر بدیم نیازه ک کل سینه نیفته بیرون . من وقتی کسیو میدیدم ب بچش شیر میده و کل سینه میفتاد بیرون اصلا حس خوبی نداشتم

واجب نیست من از این راحتیا خریدم ک مناسب تابستونم هست نیم تنه هم عالیه

من میخرم چون سوتین معمولی نمیشه واقعا و اینکه بدون سوتین هم نمیشه

برای من واجب بود واقعا کاربردیه

من یه دونه داشتم از وسط باز میشد ولی با این یکیا واقعا فرقی نمیکرد

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولی مامان گومبولی ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی