۵ پاسخ

عزیزم درخواست میدی❤️

سر انگشتت به دیفن هیدرامین آغشته کن بمال به لثه هاش

ماشاالله چند کیلوعه

پسر اول من ۴ماه دراورد .
ولی قبلش اصلا بی قراری و اب دهن نداشت راحت بودم .
این یکی فعلا با حرص دستش تو دهنش میکنه احساس میکنم خارشش داره شروع میشه .اب دهنشم زیاد شده

پسر من چهارونیم ماهگی دندونش دراومد. خیلی بی قراری میکرد. ژل باریچ هم میزدم زبون میزد میخوردش😀
من دندونگیرشو گذاشتم فریزر کمی خنک که شد گذاشتم روی لثه اش که دردش کمتر بشه. ولی خداروشکر زود دندونش از لثه اومد بیرون و آروم شد

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی