سایز صفر نگیر
من از هر سایزی یه دست گرفتم
شلوار بیشتر گرفتم چون بیشتر استفاده میشه
سلام مامانا، ست 19 تکه 1700
تو باسلام غرفه دارم اسمش کیکو شاپ
میتونید تو روبیکا هم بهم پیام بدین اینم آیدیم
@kiko149
سلام عزیزم من یه پست دارم در مورد موارد ضروری سیسمونی بین تایپیک هام برو پایین می بینیش شاید کمکش کنه
به نظرم سایز صفر نگیر چون اگه بچه تپل باشه نمیشه استفاده کرد سایز یک بگیر دو بگیر که خوبه
یکی از دوستام سایز یک گرفته بچشم 3/700بود یه جورای براش کوچیکه
دیگه فکر کن صفر چطوری میبود😅
سیسمونی فروشی بری بهت میگن از هرسایزی(۱،۲،۳) چندتا و چه چیزایی باید بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.