۱۱ پاسخ

من چون کم خونی دارم قرص اهنو میخورم بعد زایمانممم

خود دکتر میگه بهت

عزیزم زایمانت کی به سلامتی؟

پراگمام که گفته تا ۲ماه بعد زایمان بخورم
مابقی نمیدونم

همشون

به من لاکتاوول
کلسیم منیزیم
دس
امگا سه و آهن داده

بهداشت بهم گفت ویتامین د و آهن و مولتی ویتامین رو باید ادامه داد

دکتر من میگه تا سه ماه مولتی هم باید ادامه بدی به غیر آهن و کلسیم و دی

من خودم میخوام ویتامین دی و کلسیم اهن رو بعد بارداریم بخورم
ولی قبلش حتما از دکترم میپرسم شاید بدنم احتیاج نداشته باشه

کلسیم اهن مولتی

آهن د و کلسیم

سوال های مرتبط