۸ پاسخ

عزیزم از محصولات ارگانیک نور استفاده کنید هم بدون مواد نگهدارنده هست هم خیلی ارزونتر و مفید تر از سرلاک های داروخانه ایی هست
نمایندگی محصولات نور رو دارم فقط کافیه به ایتا یا روبیکای من پیام بدین ک راهنمایی کنم
09370417574

شتتتتت💔💔💔💔

من فرنی حریره بادوم رو از حکیم بانو 400خریدم

من از همون داروخانه دو ماه پیش گرفتم ۳۸۰ بود الان ۵۰۰ یعنی دوبرابر شیر خشک شده

یعنی یه روز نیست که افزایش قیمت نداشته باشیم
ای خدا خودت بهمون رحم کن خسته شدیم

من چهار روز پیش بود فک کنم خریدم
۳۴۹ بود

من هنوز میخرم 280 تومن

بنظر من بجای سرلاک چیزای طبیعی تو خونه بدع ب بچه آت فرنی اینا درس کن بده بخوره الان ده ماهشه غذای سفره بدخ

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان لیام 🦋 مامان لیام 🦋 ۱۶ ماهگی