دخترا شما بچه هاتون خونه بازی میبرین

۱۰ پاسخ

نه چون پر از ویروسه

من خیلی دوست دارم ببرمش اما میترسم مریض بشه🫠

اره بابا دیگه یه خونه بازیم ازشون بگیریم کجا بچگی کنن من که میبرم

ن بابا من خیلی حساسم و اونجاهارو آلوده میدونم

دیروز برا اولین بار بردم پارک
دوس دارم روز دختر ببرم خونه بازی

نه هنوز نبردم ولی قصد بردن دارم

اره یکی نزدیک خونمونه نگا میکنم هروقت خلوت باشه میبرمش قطره بینی هم میبرم سریع بازیش تموم میشه براش قطره میریزم یا اسپری بینی میزنم براش حین بازی هم دست بزنه کف استخرتوپی جایی با دستمال مرطوب پاک میکنم ... نمیشه ک هیچ جا رو‌نبینه تا مریض نشه ترجیحم بیرونه و پارک چون افتاب میخوره ضد عفونی میشه وسیله ها ولی خب برای تنوع خونه ی بازی م میریم

نه دختره من کله مار هم میکنه تو دهنش اونجا برم همش باید حواسم باشه چیزی تو دهنش نکنه منم وسواس دارم عمرا ببرم تا موقعی ک یکم بزرگ‌تر بشه حرفمو دقیق گوش بده و بفهمه

اره قصد دارم ببرم

آره من بردمش هفته قبل ۱ ساعتی بازی کرد اوردم‌سریع شستم دست و صورتشو لباساشو عوض کردم گناه دارن بابا

سوال های مرتبط