۷ پاسخ

برای من شخصا بنظرم یکی از سخت ترین کارا برای مادر قطع شیر خیلی استرس دارم که سخت بگذره منم میخوام ماه اردیبهشت بگیرم از شیر چون پسرم تابستون به دنیا اومده میگن نباید توفصل گرماقطع کنی😭😭😔

چون گریه کرده و دادی بهش فهمیده که گریه کنه بازم کوتاه میای.
مشکلت همینه.
امیدش به شیره.
نیازی ام نیس قیچی کنی
کلا پرت کن بیرون.که خیال خودتم راحت بشه
تحملت ببر بالا
خودش کم کم غذا میخوره.نگران نباش

به اشتها اوردن بچه کار یک روز دو روز نیست صبر و تحمل کن بعد تقریبا یک هفته یه نتیجه هایی میبینی و اینکه توی یه هفته بچه گشنه باشه و وزنش بیاد پایین نباید جا بزنی از گرسنگی نمیمیره قطره آهن هم بده اشتها زیاد میکنه

‌عزیزم کاملا مشخصه نظم نداره این بچه شیر خوردنش واسه همینم اشتهایی نداره ترجیح میده شیر بیشتر بخوره تا غذا
بین هر شیر توو‌این سن حداقل ۴ ساعت ۳ ساعت فاصله بذار بعد ۲ ساعتم از شیرش گذشت غذا بده بعد شیر این بچه سیر هست میلی به غذا نداره باید گشنه باشه توو این سن ک کلا دو وعده باید شیر بخوره شیشه و اینارو قایم کن نبینه و غذا بریز توو بشقاب بذار جلوش خودت برو یه سمتی دور و برش نباش میبینی کم کم خورد اول بازی میکنه صندلی غذا داری ک عالیه میشینه مجبوره

وزنش چقدره؟ اگه اینجوری که میگی باسه باید کمبود وزن داشته باشه

بزار چند روز گشنگی بکشه خیلی سخته ولی بخوای به سازش برقصی کلا دیگه فقط دوست داره شیر بخوره که راحت باشه

شرایط منم مث شماست دقیقا نمیدونم چجوری از شیر بگیرمش

سوال های مرتبط