۷ پاسخ

شاید بد اخلاقه😂

دخترمن تازه دوماهه شده می‌خنده اونم سرحال باشه همیشه نه

دختر من کلا بداخلاقه زیاد نمیخنده

بچه مگه رباته سر تایم خاص رفتار نشون بده فرق دارن باهم

باهاش زیاد حرف بزن و بخندونش

زوده هنوز خب😐 بعد دوماهگی میخنده قشنگ

وای نه عزیزم دوماهگی انشالا خوب میخنده عزیزم چ

سوال های مرتبط