پسر منم دقیقا مث پسر شماس
سینه خیز و چهاردست پا بلد نیس اصلا
تازه بدش میاد رو شکم بمونه 😅 بعد اینکه غلت زد صداش درمیاد میریم برش میگردونیم
عزیزم نگران سینه خیر رفتن نباش دختر خواهر من نه سینه خیز رفت نه 4دست و پا یهو پاشد راه رفت،آریشاه منم فعلا نمیشینه سینه خیزم امروز برای اولین بار رفت
دختر من الان درحد همین ۳ ۴ ثانیه بدون کمکی میشینه کلا دختر من از ۲ ماهگی مینشوندن پدر بزرگ مادربزرگاش بخاطر همین زود گردن گرفتو الانم خودشو از رو بالشت بلند میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.