۳ پاسخ

پسر منم دقیقا مث پسر شماس
سینه خیز و چهاردست پا بلد نیس اصلا
تازه بدش میاد رو شکم بمونه 😅 بعد اینکه غلت زد صداش درمیاد میریم برش میگردونیم

عزیزم نگران سینه خیر رفتن نباش دختر خواهر من نه سینه خیز رفت نه 4دست و پا یهو پاشد راه رفت،آریشاه منم فعلا نمیشینه سینه خیزم‌ امروز برای اولین بار رفت

دختر من الان درحد همین ۳ ۴ ثانیه بدون کمکی میشینه کلا دختر من از ۲ ماهگی مینشوندن پدر بزرگ مادربزرگاش بخاطر همین زود گردن گرفتو الانم خودشو از رو بالشت بلند میکنه

سوال های مرتبط