مامانا موتور سوار شدن اشکال داره؟؟

۱۳ پاسخ

من تا هفته پیش مجبور بودم دیگه همش با موتور اینور اونور میرفتم

من سر بچه اولی هرروز با موتور اینور اونور بودم هیچی هم نشد آخرم رحمم انقد سخت و با انواع دستکاری تازه یه سانت باز شد😐

اره احتیاط داره چون خیابان شلوغه. سرت هم هیچ حفاظی نداره. وگرنه تو بارداری مهم نیست.

من خودمم بخوام نمیتونم جر میخورم

من ک سوار میشم حس میکنم راحت ترم

من که میترسم خدای نکرده اتفاقی بیفته و از روش بیفتم. البته اینکه موتور هم نداریم بی تاثیر نیست 🤣🤣🤣

خوب نیست، به نظرم سر دست اندازها فشار زیادی به شکم و کمر میاد بازم میل خودته

اره عزیزم من دیشب شوهرم بامور بورد تو خونه فامیلامون شب پس اومدیم هیچی نمیشه تازه بهتره دهانه رحمت باز تر میشه

آره بابا
من سر بچه هام سوار میشدم

وای من اگر پامو اون اندازه از هم باز کنم از درد میمیرم

نه اگه از اول مشکل نداشتی هیچ اشکالی نداره

من دارم سوار میشم این چند وقته

وای میتونی پاهاتو باز کنی بشینی؟؟؟😣😣😣😣

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی