۲۰ پاسخ

الان ۱۱ ۱۲ تومنه

من پارسال خریدم ۴تومن جنس المپیا

برای ۳ سال هس؟؟

مفته این قیمت

من براتولددخترن خریدیم۱۰تومن

مفته بابا . شاید کلاهبرداری باشه یه مانتو الان سه تومنه

من برای دخترم خریدم 12800

این بود دست دوم بودا ولی در حد نو 9 تومن جون سفته

تصویر

جنس خوبو بد داره من از 2500 پرسیدم تا 16 تومن سایز 12 آخرم 9 تومن خریدم ولی لاستیک بدنه جنس عالی

مفته بخدا برای پسر واقعا همه چی رو خراب میکنه همین خبه چند سالش بسع

خوب داره میده

من تابستون نو گرفتم ۵تومن

عااالیه من گرفتم ۵تومن هینو

دیوار کجا زدی

نو؟ امکان نداره این قیمت
من خریدم ۱۰ میلیون یک ماه پیش

من هفته ی گذشته خریدم 12 تومن

اگه همینه و نو که خیلی خوبه

خیلی خوب میده قیمتشو الان بالای ده تومنه

بستگی به جنسش داره تازگیا خریدم ۱۰ تومن برای پسرم.باید از نزدیک ببینی من مال دخترم انلاین خریدم اونموقع ظاهرش قشنگ بود ولی تا ک چن وقت سوار شد هی پیچاش در میومد و‌محکم نبود

مفته ۳و ۴۰۰
من دو سال پیش برای پسرم خریدم ۵تومن

سوال های مرتبط

ساناز🩷🌸 ساناز🩷🌸 قصد بارداری