۱۰ پاسخ

من از این مدل خوشم اومده با سرویس قابلمه اش🫠 ازونجایی ک تازه عروسم و چند دست قابلمه و کتری قوری نو کنار دارم کسی موافقت نمیکنه باهام برای خرید اینا🫠😂

تصویر

خوبه اا

من چندروز پیش استیل خریدم

از مدل قرمزه من دارم منتها رنگ طوسی بینهایت راضی ام

منم میخام کتری بگیرم ازین مراکشی لعابی ها خوشم اومده اگ بودجه یاری کنه

چه خوب قیمتش من اونروز قیمت کردم ۷تومن تابستون قیمتش ۲۵۰۰بودنگرفتم قیکتش خیلی خوبه

درخواست منو قبول کن عزیزم 🥲 🙏

خیلی خوشگلن

چای سازم خراب شده المنتش سوخته فک کنم سال ۹۸ خریده بودمش ۱۲۰۰ الان شده ۱۲ میلیون😑😑😑

چ قشنگن

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی