احساس میکنم سمت چپ زیر شکمم نبض میزنه بد میسوزه چرا😐

۲ پاسخ

من سر بچه اولم اینطور میشدم روزی چند بار بعد از کلی تحقیق فهمیدم بچه سکسکه میکنه تو شکم نگران نباش شاید تا ماه اخرم گاهی اینطوری بشی

دقیقا من تو هفته ی تو گلی دوسه روز اینجوری بودم نگران نباش منم استرس گرفته بودم واسه چیه بعد خودش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرشته کوچولو 💕 مامان فرشته کوچولو 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بادوم زمینی🥜 مامان بادوم زمینی🥜 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری