تجربه زایمانمو بزارم؟

۴ پاسخ

بزاااار🥹🤰🍼🌸

اره بزارید

سلام طبیعی بودین؟دردتون گرفت؟منو درد نمیگیره چکار کنم.تا حالا سه تا زایمانم بدون درد بستریم کرده دکترم ولی دوست دارم دردبگیره برم.

بذار عزیزم طبیعی بودی یا سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 ۱۱ ماهگی
مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان بردیا 💙💋 مامان بردیا 💙💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱۳ ماهگی
مامان توت‌🍓ی مامان توت‌🍓ی ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان حسان مامان حسان ۱۳ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان آریو💙 مامان آریو💙 ۸ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد