من زایمان اولم ۸ روز دیرتر از تاریخ ان تی زایمان کردم.یعنی ۴۱ هفته بودم
البته الان میگن چون بچه دومه احتمالا زودتر از تاریخ ان تی بشه نمیدونم والا
من سر پسرم 27 م زده بود 13م به دنیا اومد حالا اینو دیگه نمیدونم زده 14 اردیبهشت
۱۰ روز
4 روز
4اردیبهشت بودم ۱۹فروردین زاییدم😐
۲روز زودتر
9 روز
۱۶روز
من کیسه آبم شد ۱۵ روز زودتر
زایمانم با تاریخ زایمان اولین سنو گرافی یکی بود
یه روز زودتر
انتی ۱۱ فروردین
زایمان ۴ فروردین
زایمان اولم سه روز بعد از انتی 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.