ان شاءالله عزیزم مرسی ازت قربونت بشم.دوروز تاخیردارم.امیدبرخدا این هفته رو صب میکنم
دلدردای شدید پریود اومد سراغم اخ اخ دارم از دلدرد کمردرد سردرد میمیرم.یعنی پریود میشم ای خدا😭😭😭😭😭😭😭😭😭
تایید کردم کلم🌹💜
فدات عزیزم
ان شاءالله بحق فاطمه زهرا س هم من هم ت باردارباشیم باهم توکل برخدا.خداهممون چشمم روشن دامنمون رو سبزکنه
عزیزم هاله کمرنگ خیلی
اخه خیلی کمرنگ هست نمیدونم بخدا میترسم اعتماد کنم
چرا کمی دل درد دارم.کمرم درد داره حس پریود سینه هام گزگز میشه. دیروز موعدم بود تا الان ک فعلا خبری نیست.صب تست زدم امروز18آزادسازی هست. یک هاله خیلی کمرنگ داشت.میترسم بازکاذب باشه منتظرم ببینم تاخیر دارم بازم.
فرداصب میزنم روز18ازادسازی فرداهست خداکنه پریودنشم
مبارک عزیزم شما چند روز تاخیر داشتی ؟؟؟
منم17آزادسازی ام.امروز موعد پریودم هنو پریود نشم خداکنه نشم حس پریود هی میگیرم.تا فردا نشم صب تست بزنم؟؟یاصب کنم
عزیزم تا14روزبعدازآزادسازی بی بی هاله میندازه بعداز16روزبزن دقیق تره
نه نیست
اره دیگه
انشالله پررنگتر میشه برای منم دعا کن روز۱۲ ام
مثبته مبارکت باشه گلی
۲ روز دیگه بزن
انگار هاله داده گلم انشالله ک بارداری مبارک باشه
بزار ۱۶ ازاد سازی ب بعد بزن گلم اونجوری خیالت راحت تر میشع
دوتاشون هاله دارن. اگه پنج دقیقه اول افتاد مثبته
به نظرم هاله داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.